برخورد و انفجار مین در منطقه بازارچه مرزی سیف در شهرستان سقز یک مجروح بر جا گذاشت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج  برخورد و انفجار مین در روستای اسحاق آباد در منطقه بازارچه مرزی سیف در شهرستان سقز یک مجروح بر جا گذاشت كه بخاطر شدت جراحت فرد آسيب ديده را با بالگرد امداد هوایی مرکز فوریت های پزشکی کردستان به بیمارستان کوثر سنندج منتقل كردند.

دکتر محمد سرکوت غوثی رئیس شبکه بهداشت و درمان سقز گفت: صبح امروز، خانمی با مرکز فوریت های پزشکی سقز تماس گرفت و از مجروح شدن همسرش (منصور مرادی 36 ساله) بخاطر انفجار مین در اطراف بازارچه مرزی سیف خبر داد.

وی افزود: بدنبال اطلاع از این حادثه، از طریق شماره تلفنی که همسر این فرد در اختیار پرسنل اورژانس قرار داده بود با مجروح حادثه ارتباط برقرار شد.

غوثي بيان كرد: فرد در حالیکه بسیار مضطرب بود به پرسنل اورژانس سقز اعلام کرد از ناحیه هر دو پا بشدت مجروح شده و قادر به حرکت نیست و در این منطقه حوالی مرز سیف انها مانده است.

وی یادآور شد: پس از خروج این فرد از میدان مین توسط نیروهای مرزبانی، مجروح تحویل پرسنل اورژانس شد ولی بدلیل شدت جراحات وارده از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کردستان درخواست اعزام بالگرد برای انتقال این فرد به بيمارستان كوثر شد.

گفتنی است، سالانه تعداد زیادی از مردم این شهرستان به علت برخورد با مین های به جامانده از دوران جنگ ۸ساله ایران و عراق زخمی یا کشته می شوند.

انتهای پیام/س

انفجار مين  يك مجروح برجای گذاشت

 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.